Nieuczciwy i niesforny klient
Zatrzymany przez
policjantów klient zakładu mechaniki pojazdowej mało, że nie chciał zapłacić za
naprawę swego auta, to oczekując na wykonanie usługi „nie próżnował”. Usiłował
okraść właściciela firmy z różnych ...
Zatrzymany przez policjantów klient zakładu mechaniki pojazdowej mało, że nie chciał zapłacić za naprawę swego auta, to oczekując na wykonanie usługi „nie próżnował”. Usiłował okraść właściciela firmy z różnych przedmiotów, nie gardził przy tym zabawkami z poczekalni dla klientów. Teraz jego zachowanie znajdzie swój finał w sądzie.
Wczoraj (31.08) policjanci z lipnowskiej komendy zostali wezwani na interwencję do jednego z zakładów mechaniki pojazdowej. Na miejscu okazało się, że właściciel deawoo matiza nie chce zapłacić za naprawę samochodu i do tego został przyłapany przez pracownicę firmy, jak wynosi z toalety pojemnik z płynem i chowa go w bagażniku swojego auta. Jak się chwilę później okazało to nie wszystko, co miał na sumieniu nieuczciwy klient. Policjanci sprawdzili jego auto i znaleźli w nim jeszcze klika innych przedmiotów pochodzących z różnych miejsc na terenie firmy, a w szczególności z poczekalni dla klientów. Były to m.in. drewniane szachy, przyrząd medyczny, pilot do telewizora, butelka wina, dwie parasole i dziecięce zabawki. Właściciel oszacował ich wartość na kwotę 520 zł. Funkcjonariusze zatrzymali awanturującego się 55-latka i przywieźli do lipnowskiej komendy. Jeszcze tego samego dnia usłyszał on zarzuty za przestępstwo kradzieży i skorzystał z prawa do odmowy składania na ten temat wyjaśnień. Teraz za swój niechlubny wyczyn odpowie przed sądem.